Even snel... - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Bas Winkel - WaarBenJij.nu Even snel... - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Bas Winkel - WaarBenJij.nu

Even snel...

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

20 Januari 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

hallo allemaal!

toch nog weer even kort op het internet. Dat zal in mijn appartement waarschijnlijk nog wel even gaan duren trouwens, vanaf februari hopen we.
Gisteren zijn we trouwens voor het eerst echt op de universiteitscampus geweest, echt een enorm gebied. We hebben ons gemeldt bij het international office maar dat bleek niet echt nodig te zijn, alle formaliteiten enzo beginnen pas volgende week.
Maandag moeten we ons op de uni melden, dan hebben we een paar dagen intro, maar daarna hebben we alweer een weekje vakantie!!! Een aardig begin dus al zeg ik het zelf...
We komen net van het strand af en hebben daar al op bodyboards de golfjes 'bereden'. We zien het wel zitten om binnenkort wat short- of longboards te kopen.

De auto gaat ook nog even duren, we zitten nog een beetje te twijfelen tussen een private auto of een van een dealer.

Maar hier ga ik het bij laten, voorlopig zullen de updates niet enorm vaak zijn, voornamelijk omdat het nu nog steeds vanuit het internetcafe moet en dat is toch wel een beetje prijzig...

groeten!

ps. iedereen bedankt voor de reacties, erg leuk om te lezen!

• 20 Januari 2007 - 14:56

Deborah:

Hey Bassie!
    Echt.. ik zou zo graag met je willen ruilen op t moment. Tis hier gewoon echt boutweer: regen, wind en donker. Nu is het gelukkig even droog en het zonnetje schijnt dus Jan is hard bezig onze brandhoutvoorraad aan te vullen met wat omgewaaide boompjes ^^
    Succes met t surfen en.. kijk uit voor de haaien :P

x

• 20 Januari 2007 - 14:59

Suus:

Haai Bas,
    Leuk om te lezen dat je t zo naar je zin hebt!!
    Dat halve jaartje komt vast helemaal goed daar in Z-A.
    Kus Suus

• 20 Januari 2007 - 17:46

Opa En Oma:

dag bas
    je berichtje gelezen
    we blijven zo mooi op de hoogte
    niett te geloven dat er zoveel km tussen zitten e
    een fijnweekent toegewenst

• 21 Januari 2007 - 08:27

Jolanda:

Wat heerlijk gelijk al vakantie, dat wordt blokken straks!!!!!!(ahum). Fijn dat je een leuke tijdverdrijf hebt met de golven maar wil je je wel goed insmeren Bas anders wordt je te bruin. Hier bij ons groeit de stapel houtvoorraad weer maar daar hou je wel spierpijn aan over. Ik mis je wel anders mocht jij dat doen. Groetjes en veel plezier. xxx Jolanda

• 22 Januari 2007 - 16:32

Oma Ali En Opa Jan:

We blijven keurig op de hoogte van al je doen en laten. Dank zij de laptop van je ouders. Leuk hoor!
    Je begint goed daar, een paar dagen naar de Uni en dan alweer vakantie. Maar daarna gaat het echte leren beginnen.
    Groetjes van ons
    Opa Jan en Oma Ali.

• 24 Januari 2007 - 09:01

Jus:

hai basje
    Ik ben blij dat je het naar je zin hebt! Geniet er van en natuurlijk ook van het lekkere weer want hier vriest het. Ik kijk al uit naar je volgende bericht!
    dikke kus

• 24 Januari 2007 - 17:38

Melis:

hai basje... geluksvogel!tis hier zooo koud..brrrr.
    geniet er maar lekker van!
    en tot het volgende berichtje maar weer ;)
    x melis

• 24 Januari 2007 - 17:57

Gul:

Luie donder! Maar ik geef je groot gelijk, aanpassen aan de cultuur is belangrijk! en zoals de meisjes hebben gezegd: geniet ervan! Ik zeg: resultaten, bassie! Foto's verhalen en natuurlijk cadeautjes als je terugkomt :P

Dikke Negerzoen