Voor 3 dagen millionaire - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Bas Winkel - WaarBenJij.nu Voor 3 dagen millionaire - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Bas Winkel - WaarBenJij.nu

Voor 3 dagen millionaire

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

14 Juli 2007 | Zimbabwe, Victoria Falls

Want we zitten nu in Zimbabwe waar de economie zo goed als ingestort is (voor 50 USD krijg je hier 4.680.000 Zim-dollar - en dat dus in allemaal 100-duizendjes :S). De winkels zijn behoorlijk leeg aangezien ze hun prijzen moesten halveren en ja, dan willen ze ineens niks meer verkopen.

Ik ben nu flink souvenirs aan het inslaan en dat is op zich wel grappig. Geld is hier namelijk niet het enige waar ze geinteresseerd in zijn. Ik heb inmiddels al m'n 5 jaar oude (flink afgetrapt en vol met gaten) schoenen, m'n tandpasta, een wc-rol, m'n ibuprofen, een drietal dekens, een keycord en nog wat dingen ingeruild. Ze willen echt alles hebben hier, mooie manier om van m'n overtollige bagage af te komen!

Maar we zitten nu dus al vanaf gister in de Vic Falls en ik heb al wat activiteiten gedaan. Onder andere raften op de Zambezi wat echt geweldig was. Ook nog geflipt dus het kon niet op!

Morgen ook nog echt de Vic Falls bekijken en dan vertrekt rond 12 uur ons Zimbabwe Air vliegtuig alweer richting Johannesburg en zitten we 's-avonds weer in PE. Maandag dan dus de vlucht terug... einde half jaar Zuid(elijk) Afrika...

Maar hier houd ik het bij, heb maar kort de tijd nu en over een kwartiertje de dvd van het raften bekijken

grtn & tot over een paar dagen!!!

• 14 Juli 2007 - 18:11

Deborah:

Zimbabwe moeten we dus ook maar eens op vakantie gaan.. klinkt erg goed(koop) zo te horen.
    Die victoria Valls.. lijkt me echt supermooi. Die watervallen in Mexico waren al overweldigend groot..

x

• 14 Juli 2007 - 18:17

Jan:

Fantastisch Bas. Eric heeft ook op de Zambezi geraft. Toen kreeg je nog een videoband mee. Tijden veranderen.

• 14 Juli 2007 - 18:30

Jolanda:

Ha die Bas.
    Geweldig, wat een fun zo die laatste paar dagen daar in ZA. Veel plezier morgen en tot gauw. :)
    Groetjes Jolanda

• 14 Juli 2007 - 23:45

Jus:

hi millionair:)
    Geniet nog even van de laatste dagen en tot heel snel! Ben blij dat je weer thuis komt! Goede reis en een prettige vlucht(en)!
    liefs, jus

• 15 Juli 2007 - 11:57

Corrie:

Toch niet alles verpatst?

Behouden vlucht naar Nederland.

• 15 Juli 2007 - 13:12

Oma Winkel:

ik weet niet of je dit nog leest bas maar ik hoop dat je een goede reis heht en tot zien
    xxx oma w

• 16 Juli 2007 - 08:29

Michelle:

Basjuh! Morgen ben je weer in NL. Je zit nu je uren te vullen met hangen op vliegvelden geloof ik ;) Arme jij! Maar je hebt in die rugzak nu in ieder geval genoeg ruimte voor een berg herinneringen! Tot in NL dan maar!

xXx

• 16 Juli 2007 - 09:58

Lara:

He Bas,
    Jee, ineens is het half jaar om. Ik ben benieuwd naar al je 'live' verhalen. Denk dus dat ik heel snel langs kom! Goede vlucht(en)!!