Pai – Hippies paradise - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Bas Winkel - WaarBenJij.nu Pai – Hippies paradise - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Bas Winkel - WaarBenJij.nu

Pai – Hippies paradise

Blijf op de hoogte en volg Bas

14 November 2014 | Thailand, Chiang Mai

Dit plaatsje is er een waar heel wat backpackers een stuk langer blijven dan ze van tevoren hebben gepland. Een van de eerste dingen die iedereen hier doet is een scooter huren waarmee je eindeloos rond kan rijden om uitzichtpunten en watervallen te bezoeken. Dat veel jongeren dit doen is vooral ook te zien aan het aantal bebloede knieeen die je rond ziet lopen (deels onkunde, deels drink/smoke & drive).

Maar er heerst hier een heerlijk relaxte backpackers-sfeer in de meeste hostels en het uitgaansleven is net zo relaxt. Er zijn veel 'open stage' barren waar soms echt goede muzikanten spelen maar er zijn ook vagere plekken. Zo was ik in een bar waar open stage was maar meer gefocust op dichten. Dan krijg je ook best wel wat vage verhalen van mensen die hier waarschijnlijk iets te lang gezeten hebben (en ook wat teveel mushroom shakes op hebben gehad).

Ook het eten was (in tegenstelling tot Lonely Planet's bewering dat dit op z'n best middelmatig is, soms klopt er echt niks van wat ze zeggen) ook echt super goed!

Zelf ben ik hier 5 dagen gebleven wat ook wat langer was dan ik in eerste instantie had gepland. Ik heb mij hier heel erg vermaakt maar vond het prima om weer door te gaan... het reizende leven bevalt mij wel :-)

• 07 December 2014 - 11:35

Harald:

Hehe, Pai is inderdaad een heerlijke plek! Enjoy.

• 09 December 2014 - 17:55

Jolanda:

Hopelijk ben jij niet gevallen, vast niet!
    Ook nog lekker gezwommen bij de watervallen, met of zonder vissen?
    Reizen is inderdaad heel erg leuk!

Bas

Een half jaar (o.a.) studeren aan de Nelson Mandela Metropolitan University in Port Elizabeth (Zuid Afrika) samen met: Jan --> breunesse.waarbenjij.nu & Jeroen --> jerom.waarbenjij.nu andere links: www.patrickinzweden.nl

Actief sinds 15 Nov. 2006
Totaal aantal bezoekers 20892